Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

23 maj, 2007

Gomorgon..

Ska klippa mig idag, men det blir inga före och efter bilder. Ser för bedrövlig ut just nu.

Fick prover på mineralsmink med posten idag, ska bli spännande att testa. Alla säger ju att det ska vara så bra. Här är tips på sajter som skickar ut prover, HH mineral cosmetics och Mine.

Ha en bra dag, kram på er.

6 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Hejsan,
Tack för visit ... inte ofta men mig mycket kärt! Tack för länkarna här ... jag testar också ... så kan vi ha en testpanel :-D

Blir vi panelhönor då?

Kramizzzz

Anonym sa...

Oh, la, la ...Då blir du fin, ( finare ;0) ) både med nyklippt hår och nytt smink !!
Här är det förkylt OCH snöar, som sagt INGET ROLIGT ...
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Anonym sa...

Hej! Jag har inget datum ÄN förnär Loreals mineral make up komer att finnas i butikerna men jag har dig i tankarna så jag återkommer så fort jag vet *S*.

Jag har testat Isadoras mineral make up men jag är inte så imponerad. Jag vill att det ska finnas pigment o att det ska sitta o tyvärr höll inte Isadoras make up mina mått. Men jag tycker att tanken är trevlig o är man känslig så passar det ju alldeles ypperligt.

Hoppas att du är/blir jättefin i håret o att du får en mycket trevlig helg! *S*

Kram

Anonym sa...

Nu har Loreals mineral make uper så smått börja anlända till välsorterade butiker :) Har dock ej hunnit testa nåt än...

Kram

Anonym sa...

Vill bara varna för mineralsmink från Isadora, ID, Youngblood, L'Oreal och Jane Iredale. De innehåller vismutoxidklorid som kan orsaka otrevliga reaktioner som klåda och finnar. Problemen kan dyka upp efter lång tids problemfri användning. Googla på bismuth oxychloride så får ni veta mer.

"Anya" sa...

Vågar jag komma med ett kontroversiellt inlägg: Undertecknad har i hela mitt vuxenliv ENDAST använt vanligt vatten, när jag tvättar mig i ansiktet. Kan det vara det som gör att jag (66 år) ser 10 år yngre? Inga rynkor eller andra konstigheter. Oj, vad kosmetikbranschen skulle protestera, om detta vann gehör eftersom det också innebär ett naturligt ansikte utan smink. Anya