Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

25 maj, 2007

Finne på hakan



Blev supernöjd med klippningen. Min frisör är verkligen duktig, hon platta även till håret med platt-tång. Tyvär har jag ingen själv, men får väl investera i det, för jag har alltid velat ha rakt hår.
Har fått värsta finnen på hakan, hela hakan lyser röd. Vet ju att man inte ska pilla, men kan inte låta bli.
Igår hade jag visning av Alpnaerings produkter för mina grannar, det var jättetrevligt. Jag har verkligen trevliga grannar.

3 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Bevis, bevis kaera du ... kameran ljuger ej ... eller

Anonym sa...

Vacker bild. Jag sitter inte på nåns haka..

Meia sa...

Yo! Vilken snygg blogg du har, man blir så glad av din söta blogg! 
Se gärna min blogg jag skulle bli så himla glad! ^^
URL: http://mejjsy.blogg.se/
Email-adress: Meial@live.se