Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

16 maj, 2007

Hej igen...

Hoppsan vad fort tiden går. Det var jättelänge sen jag skrev här. Jag har förslappats helt otroligt, när jag inte ens orkar skriva i bloggen. Faktum är att jag är trött jämnt. Men antagligen beror det på att har man än gång "gått in i väggen" så blir man inte helt frisk, på väldigt lång tid.

Förra veckan var jag med på ett kvinnonätverk och det var väldigt intressant. Men jag kände mig ganska malplacerad. Det var socionomer, några från kvinnojourer, sen var det folk från RFSU, RFSL, en chef för ett kvinnofängelse och så jag och en volontär till från RFHL. Men det var väldigt lärorikt. Vi skulle presentera oss och jag trodde i min enfald att vi skulle säga vårat namn och var vi jobbade, men det var rena föreläsningarna om deras verksamheter, så jag blev ganska ställd.

Det som var mest lustigt var att en av kvinnorna som var där, hade jag haft som socialsekreterare för femton år sen, när jag höll på med droger. Hon mindes mig mycket väl. Hon kom till och med ihåg min dotter, ganska imponerande, mend tanke på att hon måste ju ha träffat många klienter. Men jag gjorde väl ett bestående intryck.

Nu ska jag gå och se en film på TV, min man ropar på mig. Så jag önskar en God Natt.

7 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Klart du gjorde ett bestående intryck ... du är en behaglig person.

(( kram ))

Jill Wegerup sa...

Jag är också med i ett kvinnonätverk och känner mig stundtals out of place...

Roligt att du bloggade igen. Trevlig helg! Kramar

Anonym sa...

Kul att läsa din blogg men jag blev så fundersam över en sak - vad betyder RFHL?

Anonym sa...

Tack för tipset! :D
/Linda Gosing

Anonym sa...

Du måste vara rädd om dig!!! De där "väggarna" är förädiska, men det vet du säkert redan! Kram på dig

Anonym sa...

halloy vännen
Hoppas allt är väl med er.jag har äntligen fått ordning på blogg och kropp så jag skyndade mej genast hit för att hälsa på.jag har saknat dej jätte mycket.ha nu en skön vecka och kraaaaaaaaaaaaaaam från mej

Eva sa...

Det är nog tyvärr så, det har gått ett och ett halvt år sen jag gick i väggen och ofta känns det inte ett dugg bättre än i början, bara så slut och dödstrött och allt kass, det har varit mycket så nu några månader, mycket därför jag itne bloggat, kanske är det en kronisk grej, att man aldrig blir riktigt pigg igen?