Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

20 april, 2007

Stockholm here i come...



Ska egentligen inte sitta här. Jag borde packa och göra lite annat smått och gott. Men jag har ingen lust. Kursen jag ska på är ganska mastig. Dom har trängt ihop en massa grejer under morgondan och på Söndag.
Imorgon håller vi på från 10:00 till 20-21:00 nån gång. Sen börjar vi 09:00 på Söndag fram tills vi åker hem vid 16:00. Kommer knappt att kunna njuta av att bo på hotel, som jag älskar.
Men ska sätta lite fart nu och så önskar jag er alla en underbar helg.



5 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Ha ett underbart Stockholm!

(( kram ))

Eva sa...

Det lät rätt mastigt ja! Vad handlar det om? Synd att inte kunna njuta av lyxen att sova på hotell, det gillar jag med, speciellt frukosten, men den hinner du väl med iaf.

Fotot var jättefint också. Det var längesen jag var i Stockholm, det vore trevligt att åka dit någon gång, bara över en helg eller så.

ANNA-LYS sa...

Have a save trip home!

*Love*

ANNA-LYS sa...

och en ...

Sprakande Vacker Valborg!!!!

(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´
( ¸¸.* Anna-Lys

Jill Wegerup sa...

Kunde inte kommentera där uppe. Låter iaf som en rolig och givande utbildning. Rolig just för att den måste vara så givande.