Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

24 april, 2007

Trött...


Skulle skrivit redan igår hade jag tänkt, men var helt slut. Men det var en intressant , men tuff resa. Det var RFHL-riks som samlat ihop anställda, volontärer och medlemmar till en utbildningshelg. Vi fick lyssna till föreläsare om narkotikamissbruk och tablett-alkoholmissbruk. Vi fick gå igenom RFHLs historia, Plus en hel del annat.
Tydligen ska det bli en varm och solig dag, fast här är väldigt dimmigt, så det är svårt att se någon sol. Men det låter skönt, får väl bli min balkong idag då. Ha nu en riktigt bra dag och en stor kram till er.