Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

19 april, 2007

Idag har det regnat och blåst. Regn är okej, men blåst gillar jag inte. Hoppas vädret är bättre till helgen, eftersom jag ska till Stockholm på kurs igen. Det är så jobbigt när man inte vet vad man ska ha med sig för kläder.
Den här bloggen börjar likna en väderrapport märker jag.

Var inne och läste på tjuvlyssnat och hittade den här som jag tyckte var söt,

“Ehm, det är nog mer hennes gosedjur…typ Herr Kanin!”

Mcdonalds, Hötorget

Pojke ~5, sitter i sällskap med tjej ~20.
Pojken: Har du någon snopp?
Tjejen: Nee… Tjejer har ju ingen snopp vet du väl?!
Pojken: Jo, men min mamma har en jättestor snopp i garderoben!

Cred: Pernilla




1 kommentar:

Eva sa...

Det regnade och blåste rejält här också, haglade och snöade, någon sa att det åskade också, kanske det var därför jag hade så ont i huvudet.

Vad barn kan vara pinsamma...stackars mamman...