Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

10 april, 2007

sektreklam



Först vill jag tacka för påskhälsningarna. Jag är så glad att ni finns där.
Sen har det varit jätte turbulens här, med en närstående person. Därför
har jag inte kännt för att skriva, för det har tagit på mina krafter. Jag
hoppas det kommer att bli bra. Men det är svårt att veta hur man ska
hjälpa någon, som inte inser att dom behöver hjälp.


Sen vill jag även upplysa er att Falköpings mejeri gör reklam för RDS, 
som är en organisation innom scientologirörelsen. Jag personligen kommer att bojkotta Falköpings 
mejeri tills dom tar bort den reklamen. Scientologi sekten är mycket 
farlig och säkert kommer någon att hoppa på mig nu.
Men det skiter jag i, då får dom väl göra det.
Det var väl allt idag.
Kram Annalena

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloy vännen,jag ska inte hoppa på dej utan heja på dej, om bojkotten alltså. Här har vi haft en riktigt turbulent helg med,marias lärare dog hastigt så här har varit både sorg och chock.ja livet är konstigt i bland.hoppas du har det lugnare nu.jag har fått igång min blogg igen som jag inte kunde logga in på förut skrev och klagade felet fixat,så välkommen dit igen lättare att komma in än på msn.kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://lillatanta.blogg.se

Eva sa...

Hej, där är du ju igen, jag har saknat dig! Hoppas det löser sig, det är itne lätt det där att hjälpa folk som inte förstår att de behöver hjälp och som inte ser problemen.

Otäckt med sektreklamen. Falköpings mejeri som jag ändå tyckt bra om innan, det ligger ju nästan hemma och känns lokalt och bra på alla vis.

Jag är väldigt dålig på vad scientologerna står för, är det inte det Tom Cruise är med i?

Anonym sa...

reklam om sekter?! Skulle inte vara tillåtet tycker jag .

Hoppas solen skiner på dej som den gör här.
Ha en härlig dag! // Kram

ANNA-LYS sa...

Heja Heja på Deja

Man ska inte gråta över spild sekt ...

(( kram ))