Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

27 mars, 2007

Tack


Hallojsan, här är varmt och skönt och min näsa rinner. Jag har åkt på allergi, men jag har små blåa piller som ska hjälpa mot det.

Jag fick en solig och underbar bild igår, som jag vill visa. Tack Lilla Tanta (med det underbart stora hjärtat). 
Du är verkligen en glädjespridare.

Det är ni allihop, jag är verkligen glad att ni finns.

Det var vad jag hade att säga just nu.
Stor kram till er alla.

6 kommentarer:

Eva sa...

En hel hink med solsken, det var inte dåligt! Det är solsken här också, jag tror någon står och häller ut hinkar med solsken över oss. Fast i dag är jag så trött så jag har inte orkat ut i solskenet än, ska ta det efter lunchen nu.

Du är en sådan där glädjespridare du också! Jag blir alltid glad över att läsa dina bloggar. Och över att du hjälpte mig med musik till min blogg. Du är så snäll!

Jag funderade på om du och jag och Myran skulle ta och starta nån liten mailkonferens och bestämma lite kanske? Du har väl min mailadress, jag kanske har din... ska kolla. Jag har Myrans iaf.

Jill Wegerup sa...

Vilken härlig bild. Då är det kanske dig jg ska tacka för solen idag och de senaste dagarna. TACK! Är underbart livet just nu. Hoppas de små blåa hjälper dig så att du också kan njuta fullt. Kram

ANNA-LYS sa...

Hon är duktig den där Lilla Tanten både på att rita och måla glädje uti vår värld.

(( kram på Dig Snuvan ))

Jill Wegerup sa...

Hinken räcker än.Så tack igen.

ANNA-LYS sa...

G L A D P Å S K

Hoppas allt är väl med Dig och att Ni vår en helmysig påskhelg.

(( kram ))

Sabina sa...

Ville bara önska dig en riktigt bra & gla påsk. SJälv är jag toksnuvig å mår inte så där jätte bra men påsken kommer ju i varje fall.
Nu känns det iaf bättre när jag har fått en hink med solsken:)
Kram/S