Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

23 mars, 2007

Vårkänslor




Nu är det verkligen vår. Har suttit på balkongen idag i linne och shorts, utan att frysa. Det är så skönt just nu. På förmiddagen var jag och en kompis ute och gick. Måste börja träna nu, för min svägerska har övertalat mig att vi ska gå knalleleden, hmmm...
Har hjärnstillestånd (i och för sig inget ovanligt) så vet inte vad jag ska skriva mer, så nu slutar jag här.

7 kommentarer:

Eva sa...

Men... ska du och Myran gå knalleleden... Hon frågade ju mig, har hon glömt det då? Eller ska vi gå alla tre?

Jag har en sån där dag just nu när det känns som hela världen glömt av mig så det skulle iofs inte förvåna mig...

ANNA-LYS sa...

Godmorgon, så du har som fåglarna vaknat och breder ut dina vingar i cybern :-)

Härligt!!!

Anonym sa...

Oh, jag blir såå avis när du skriver om våren *snyft* ...
Så snäll du är mot dina grannar att bjuda på gratis underhållning ;0).
Kul att du är så aktiv på din blogg nu, trodde knappt mina egna ögon att du skrivit igen *fnissar*.
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Anonym sa...

Heja heja...du har kommit ur bloggsvakan :))
Visst är det härligt att njuta i solskenet!
Där finns tydligen en hel del olika motionslopp man kan hoppa på, och det kan ju sporra en att hålla ångan uppe!
Passar på att önska dig en fortsatt trevlig helg, men massor av sol:)
Kram/Sussi

Eva sa...

Ja, vi går alla tre! Vad kul vi kan ha! En riktig bloggarutflykt!

Anonym sa...

hÄR KOMMER EN TILL MED vårkänslor hoppas allt är bra med dej.jag har som sagt vårkäbslor i dag och ville sprida lite utav det här får du en bild av mej
http://bludav2.storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF57bkMUcq7nYNQIcAr64rzUJ_nVtJOc0FK-CRAARwye-AFLG0moFNe7m0Fh_iLK30ngIaO-XVC6BO-_-HjlariPvMcjDUcky5LWedzJhH8OrNz3xCG4TUp2v21-PW3R56WyHvrUxV8iScIcA5jOCUBQ

kraaaaaaaaaaaaaaam

Jill Wegerup sa...

Alltid bra med ett mål för träningen. Det ger motivation.