Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

22 mars, 2007

Tvättdax



Igår skulle jag vara riktigt duktig och hänga tvätt ute, för första gången i år. Jag hade tvättat lakan och hade hängt upp alla på strecket ute. Helt plötsligt kom värdens vindkast och alla lakanen tog fart och for upp i luften och vidare. Det slutad emed att jag fick springa runt i grannskapet och plocka lakan hos grannarna. Det pinsammaste var att det finns ett företag jämte där vi bor och dom har sin utsikt från lunchrummet mot oss. Jag misstänker att dom hade ganska roligt. Men det är ju bara att bju på det.



7 kommentarer:

Eva sa...

Vad underbart det låter att hänga ut tvätt, det har jag faktiskt inte tänkt på att man kan göra nu. Det skulle bli fint väder nästa vecka, då skulle jag ju ta och göra det. Tvätta lakan och hänga ut, de luktar så gott sen.

Det måste sett lite roligt ut när du gick och plockade tvätt, tur i oturen att det inte var underkläder... fast vinden får väl inte tag i såna på samma sätt och drar i väg med dem, om man nu inte har vääääldigt stora...

Anonym sa...

Hahaha..Vilken föreställning du gav dom...
Det måste ha sett kul ut, fast du tyckte nog inte det var så himla roligt just då!
Men efteråt kan man ju alltid skratta :)
Såg att du antog utmaningen..så du gillar att bli sövd, iofs har jag inget emot det heller: Gött å sova!
Skiner solen hos dig med ?
Här har han tänt lampan:P
Kram/Sussi

Det Mörka Hotet sa...

Äh, jag har bjudit på mig själv ända sedan jag slutade vara ung tonåring - och självupptagen - då det mesta man gör är lite småtokigt.

I varje fall när jag gör saker: kram på dig!


Samuel

Anonym sa...

hehe... det där hade jag velat se, men det ska ju va du till att hitta på sånna konstigheter. Kra kram

Anonym sa...

ja man måste ju låta andra ha lite kul med ju hihi!
Halloy här kommer Lillatanta efter lång uppehåll .nu är jag ääääntligen opererad och på gång igen tyvärr har min blogg brakat har min gamla msn blogg så länge den hittar du på min hemsida om du vill komma på besök.svårt att kommentera om du ej har msn då kan du skriva i min gästbok
ha det härligt i vårsolen kraaaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Tvätten ute - härligt!!! Kan se hur skojsigt det måste sett ut då du jagade lakan *s*

Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

Idag hade du inte kunnat hänga ut lakan...här har det kommit 1 dm snö.