Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

19 mars, 2007

Utmanad

För ett tag sen blev jag utmanad av både Millan och Sussi, så nu äntligen ska jag göra något åt det.

Regler:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet:

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag skuter upp allting till morgondagen.

2. Jag har ormfobi (min dotters kille har precis köpt tre ormar, hur ska man tolka det.)

3. Jag samlar på vindspel.

4. Jag kan inte lära mig köra bil. Många optimister har försökt övningsköra med mig, men det har bara blivit en gång, sen har dom aldrig velat mer. När jag var 13 år skulle jag hjälpa bonden med att rulla traktorn ner för en slänt. Det ända jag skulle komma ihåg var bromsen. Det var dömt att misslyckas. Jag glömde var bromsen var och det gick fortare och fortare. Efter slänten var det ett stup ner i ån. Så fort har nog bonden aldrig sprungit förut och han fick stopp på traktorn precis innan stupet.

5. Jag gillar att bli sövd (narkos).

6. Om ni inte vet det vid det här laget, så är jag ganska förvirrad.

Jag väljer att skicka uppdraget vidare till Petra, Eva, Doris, Jill, Sabina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Tyvärr hade jag redan gjort den här utmaningen, som det gick väldig dåligt för mig att få mina vänner tills att göra så, många tyckte att det var föör personligt men jag tyckte bara att den var kul ;0), man behöver ju inte dra till med sina allra mörkaste hemligheter, bara sådan roliga små egenheter ...
Om du vill kan du se mina svar i bloggen från den 8/3.
Det som jag tyckte var "konstigast" hos dig var att du gillar narkos !!! Du är nog rätt så ensam om det ;0) !
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Eva sa...

Du är den tredje som utmanar mig så jag måste nog ta mig i kragen och göra något åt det...

Jag tycker bara det är så svårt att hitta på något egendomligt om mig själv. Jag sa det till Bronett i dag och han tittade lite konstigt på mig, jag tror han tycker att hela jag är underlig...

Sabina sa...

Tjena Annalena!
Jag blev jätte glad att du utmanade mig, men jag har oxå gjort denna redan för bara ngr veckor sedan, men jag är på en annan gång om du har någon utmaning att bita i.
Hoppas att du mår bra.
Kram

Jill Wegerup sa...

Hjälp, nu är det många som skickat den här till mig. Ska ta tag i den.

Att bli sövd är ganska skönt, ja.