Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

16 mars, 2007

Fredag

Hittade en rolig och bra blogg idag, som jag rekomenderar. Mickey J Barczyks blogg.
Annars är här lugnt. Händer inte så mycket. Har haft en hejdundrande huvudvärk i en vecka nu, men i dag är den borta. Kanske dags att besöka optikern igen.
Ber om ursäkt till er som utmanade mig, att jag inte gjort något åt det. (Jag får faktiskt skylla på huvudvärken.) Men hur gör jag när det är två stycken och mina vänner redan har blivit utmanade. Ha en bra helg, kramar annaLena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv svaren på utmaningen ändå, vet jag ;0). kul att få veta lite udda grejer om varandra, du kan ju säga att du utmananar bara alla som känner för det ;0) ... Jag hänger gärna på om jag inte redan har gjort just den utmaningen, tycker bara att sådant är kul !!
Hoppas att huvudvärken ger med sig.
Kramar, Doris

Eva sa...

Känner igen det där med att vara trött och ha ont i huvudet. Jag har inte orkat med varken min egen eller andras blogg på en hel vecka, inte bra. Jag har också blivit utmanad. Av två stycken till och med tror jag. Du kan få utmana mig också så tar vi alla på en gång... När jag nu ska orka med det...

Jill Wegerup sa...

Vad bra att du mår bättre. Är jobbigt när huvudvärken sitter i så länge. Stor kram