Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

07 mars, 2007

Tjuvgods

Tänkte göra lite reklam för sidan Tjuvgods. Det är en sida där dom säljer keramik och smycken gjorda av fångar på deras fritid. Jag tycker idén är bra. Det kan ge en nystart för många som hamnat i kriminalitet. Det är verkligen duktiga killar. Gå även in på bloggen och kolla alla häftiga bilder av Lasse Honkanen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att gå vidare i livet är bra - att lära sig av sina misstag och göra något bra av dem och sedan gå vidare är ännu bättre!


Samuel

Anonym sa...

Du är tagen, kolla in min blogg för mer info :) KUL!

Kram

Eva sa...

Jättebra om de kan få utlopp för sin kreativitet på ett lagligt sätt!

Silversmyckena var jättefina, jag har testat lite sånt där och det är alldeles för pilligt för mig så de måste ju ha tålamod!

Anonym sa...

Kristdemokraten erkänner att han köpt Tjuvgods. Trots att han är högkyrklig och tillhör Svenska kyrkans fria synod menar han att Tjuvgodset behövs. Max Hobstig som har ett gediget kriminellt förflutet som ...