Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

10 mars, 2007

Städdag




Äntligen börjar det bli lite liv i mig igen. Igår fick jag sytt nya gardiner till vardagsrummet och idag fick jag upp dom. Så äntligen fick jag bytt ut julgardinerna som hängt kvar. Dessutom fick jag en ordentlig rengöring av rummet, så nu är det bara resten av lägenheten kvar. Hoppas energin håller i sig, ja den får gärna öka ändå mer.
Såg på nätet att The Ark vann, det var dom jag höll på så jag är nöjd. Annars bryr jag mig inte så mycket om tävlingen, inte så att jag sitter och kollar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kram till dig också ;0) !
Jag tittade på den svenska melodifestivalen på datorn, ÄLSKAR datatekniken :D !!!
Tyckte att The Arc var jättekul och skulle inte bli förvånad om Sverigen vinner tävlingen med den låten MEN jag tyckte att Andreas var minst lika bra om inte bättre, hade väldigt svårt för att välja mellan de två, tur att jag inte fick rösta ;0) !
Så duktig du är att ha tagit ned julgardinerna *fniss*, jag har också städat i dag, nu börjar huset äntligen bli sig likt igen efter badrumsäventyret ...
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Anonym sa...

Hejsan!
Hör att du varit riktigt flitig, känns skönt när allt kommit på plats igen!
Jag UTMANAR dig...kika in hos mig!

Hoppas du hann med och komma en stund utanför dörrarna i det fina solskensvädret som varit i helgen!
Du får ha en fin vecka som kommer!
Tjingeling och kram/ Sussi

Eva sa...

Nej usch, dom tyckte jag inte om, men jag är kanske för 'omodern'... Jag önskar jag kunde få lite städenergi också, eller lite energi över huvud taget, någon gång mer i veckan än på tisdagskvällen strax efter ridlektionen men då är ju klockan en bra bit efter nio...

Jag har också julgardiner kvar som måste bytas, men inga med tomtar, stjärnor tror jag det är på dem.

Jill Wegerup sa...

Duktig du är som städar. Tänker själv ta rejäla tag här hemma nu de närmaste dagarna.

Vi hejade på The Ark vi också.

Anonym sa...

Tassar in och önskar dig en trevlig helg!
Själv ska jag in och ställa mig på äldreboendet och klippa i det fina vädret!
Sänder lite solstrålar från syd!
Kram/Sussi