Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

17 april, 2007


Fint väder idag med. Vi ska slänga massa saker på tippen, så det passar ju bra. Va skit man samlar på sig egentligen.

Det sämsta med det här vädret är att det blir så mycket pollen. Jag började känna av det ordentligt förra året. Men har tabletter för det nu. Det är inte så kul för Peter heller, eftersom han även i år ska undvika solen. När man fått en stamcellstransplantation är man tydligen väldigt känslig. Men han lever ju i alla fall.


Nä nu ska jag börja bära ner massa skräp, så man kommer igång någon gång.
Ha en riktigt skön och bra dag.

4 kommentarer:

Sabina sa...

Ja men uscha vad man samlar på sig, halva vår altan står full med S..t som skall till tipen, vi har bestämmt oss för att hyra släp på lördag, det är så jädra träligt bara, vet inte hur många lass vi har kört, vad får man allt i från??

Skönt när det är över dock.

Hoppas du får en trevlig vecka.
Kram

Eva sa...

Jag skulle också behöva göra en sån där röjning. Det får väl bli när vi flyttar, det blir lite naturligt då, men jag har så svårt för att slänga saker...

Det var sol här men väldigt kallt, en väldigt jobbig dag för vi fick grunden till garaget och stallet gjuten, det var nervöst och jobbigt och folk här hela dagen...

Och jag har kommit efter med bloggandet igen...

ANNA-LYS sa...

Ush ... vi har höstrusk idag, fick sätta på värmen i huset igen.

Men din kram värmde mig gott och länge!!!

(( Kramizzzzzzzzzzz ))

Anonym sa...

hihi jag äääääälskar katter!!!