Välkommen hit och ta del av mina tankar. Jag blir jätteglad om du vill skriva några rader i gästboken eller i mitt kontaktformulär. Du kan även skriva en kommentar i bloggen om vill det. Ha nu en riktigt bra dag, kram AnnaLena

31 maj, 2007

Yes...


har fixat att sätta i nytt ram-minne till datorn och den fungerar. Jag är så stolt, vi kvinnor kan minsann. Nu är det mycket roligare att sitta vid datorn. Innan tog allt 5 min som jag gjorde och nu går det på ett litet kick.
Var på studentexamen igår och ska till en idag och en imorgon, sen hoppas jag det inte blir några mer i år. Imåndags var jag nere på RFHL och slängde skräp inför flytten, vi fyllde en hel konteiner (den största renova hade). Men nu har RFHL flyttat till Brunnsbo. Får vi se om det blir bättre.

33 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är väl otroligt hur allting alltid måste hända på samma gång ... och så går det låång tid innan man blir bjuden något alls ...
Kom just hem från mit kvälls-skift och gick direkt till datorn, HEMSKT vad man har blivit beroende på kort tid ... men det finns väl såsom värre beroende ;0)...
Sköt om dig!
Kramar, Doris

ANNA-LYS sa...

Kvinnor Kan! även sy en medeltida klänning :-)

Beskrivit den lite på min sida. Kanske kommer foto ... efter festivalen ... annars kan ju folk se vem jag är ;-)

Kram

Jill Wegerup sa...

På fredag ska jag på tre olika skivor. Roligt men lite stressigt.

ANNA-LYS sa...

Har du slängt MSN i kontainern?

Anonym sa...

Klart kvinnor kan:)

Sabina

Anonym sa...

Kommer för att lämna en bild som jag ritat till Sveriges nationaldag. Tyvärr blir färgen ganska konstig när jag skannar bilden men varsågod i alla fall
Och så lämnar jag en kram förstås
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://blufiles.storage.msn.com/y1p1SAvTC2W0ArQfNimMATrp7DOQ7AKsZPlCSE75mDJEVWHQgbkfF97z94gBf07LkdZY1FL1ClanfwVEAYXf5McbQ

ANNA-LYS sa...

ALLT VÄL?

Kramen

Sabina sa...

Hoppas att du mår bra, det var ett tag sedan du var här...

Kram

ANNA-LYS sa...

Törs man titta upp från kontainern och önska en underbar helg?

:-D

mjsson sa...

Jag måste också ha nya minnen i datorn - jobbigt då man har mycket igång nu.

Ha en fin söndag
Kram

ANNA-LYS sa...

AnnaLena ... vad gör du?
Har du stått på huvudet i kontainern ... och inte kan ta dig upp igen?

Tar tag i bena .. ooooohhhhh drar.
hej, där är du ju :-D

ANNA-LYS sa...

GLAD MIDSOMMAR

om du är där ???

Jill Wegerup sa...

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av sommaren avr du än är. Saknar dig här...

Stor kram!

ANNA-LYS sa...

Miss Youuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!

ANNA-LYS sa...

hmmmm ....

"Mitt Liv som bloggare"

vart tog det vägen? ;-)

Anonym sa...

Hej! Har du tagit semester *S*?

Nu är det tävlingsdags hos mig *S*

http://twodogs.blogg.se/1183581558_nu_r_det_tvling.html

Hoppas att du har det riktigt skönt!!!

Kram

Eva sa...

Hej Anna-Lena, ledsen att jag inte har hört av mig på så länge, jag har suttit under en gran och tjurat, literaly, i några månader nu... Men inget blev bättre av det så jag kröp fram igen.

Nu är det bara ett halvt år kvar på det här året så jag tänkte skärpa mig lite och blogga lite mer.

Du har visst gjort ett litet uppehåll du också eller har du bytt blogg? Hoppas allt är väl och att allt är som det ska och att ni njuter av sommaren.

Anonym sa...

Lämnar en sommarhälsning.....kram/Q

ANNA-LYS sa...

Hej!

Åsa Häll sa...

Hej Anna-Lena. Tänk jag har inte förrän nu upptäckt att du har en ny blogg, har bara kollat om du uppdaterat den "gamla"... Ser att du inte skrivit här heller på ett tag men hoppas att allt är bra med dig! Kramar från mammagrisen Åsa

Eva sa...

Hej, jag tittar in lite då och då på din blogg och hoppas att du är tillbaka snart igen. Hoppas att allt är bra!

ANNA-LYS sa...

Miss You!!!!!

Hoppas du mår fint!

Jill Wegerup sa...

Saknar dig, hoppas du mår bra.

Anonym sa...

har titta in minst en gång i veckan men ingen annalena här.Nu får jag nog skicka mail och sehur ni har det.oroar mej lite för dej gimman
men hoppas allt är bra och att du bara har bloggtorka
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

oroar mej för er men önskar och hoppas att ni har det gott
kraaaaaaaaaaaaam

ANNA-LYS sa...

"Mitt Liv som Bloggare" ... är det över?

Miss You!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANNA-LYS sa...

Hej AnnaLena,
Att byta minne innebär att man inte minns det man erfarit förut. Först nu förstår jag att detta var en post för att säga förväl till oss. Du minns oss helt enkelt inte längre *tårar*. Men, du kan vara säker på att du alltid existerar i mitt minne!

Tack och många kramar,

AnnA

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

hej vad roligt det låter att hålla på med datorer jag skulle också vilja men det kostar mycket att köpa bra delar

Anonym sa...

hej&hå.
jag gillar inte din blogg. :(

ANNA-LYS sa...

Ciao, tro ej att du är bortglömd ;-)

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack

Anonym sa...

Hi!


I know I am onto something good, now I can use http://www.BuySellDirect.net FREE to sell and make extra money.


http://www.BuySellDirect.net free service is a radical improvement on my present selling on the
Internet